Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeMam używane GT od roku. Poszukiwania kilkuletniego turysty zacząłem od RT 1200 (silnik sieczkarnia, jazda poniżej 3000 obr na wysokich biegach to inżynierska patologia, (sprawdziłem 3 różne sztuki, bo myślałem że trafił się wadliwy, ale bokser tak ma...). FJR miało za słabą ochronę przed wiatrem i ciut za sportową pozycję. ST 1300 wszystko super ale brak tempomatu. K1300 - patrz FJR. Na jazdę próbną na GT namówiła mnie żona. Ruszyłem z miejsca i zanim doszedłem do 4 biegu, wiedziałem że ją kupię i podziękuję żeńszczynie. Wady których nie wymienił Boczo? 1. Kłopotliwy demontaż górnego kufra, (czy nie dało się wtyczki umieścić poza siedzeniem kierowcy, a nie pasażera?) 2. Brak daszka nad zegarami (przy słońcu słabo widać ikony). Średnia z sezonu 5,5L/100. Jako suma zalet i wad bije całą konkurencję. P.s. Turystów, po drodze na Nordkapp zapraszam na nocleg w okolice Oslo. Szerokiej! P.P.s. A mnie się Boczo twój styl podoba i tylko przepis na tą sałatkę podaj....
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza